İlk postam…

Merhaba arkadaşlar bu  size ilk postam. Bu postayı Sharjah havaalanından yazıyorum. Dubai demiyorum çünkü Dubai havaalanı başka  bir havaalanıymış:) Ben burda Everest Base Camp’a yapıcağım 27 günlük tırmanıştaki ekip arkadaşımla buluşmak için plan yaparken bu sabah onun Dubai havaalanına indiğini öğrendim. İkimiz de Dubai ye  uçuyorduk , sabah saat 9 da information desk’de buluşmak için söz vermiştik ama tabi ayrı havaalanlarının deslkerindeydik. Neyse artık görüşmek Kathmandu’ya kaldı. Neyseki uçuş numarası vardı da anlıyabildim ben durumu. Acaba  o ne  yaptı  bilemiyorum:) Henüz birbirimiz ile bağlantıya giremedik. Sharjah havaalanı tam bir kaos. Koskoca havaalanında kablosuz internet yok:( Bir yerde internet varmış ve girişi 50 lira. 3 saat kalabiliyorsun sonra çıkman gerekiyor. Ha bide internet bugün bozukmuş :)) Anlıyacağınız bu postayı ancak akşama yayınlarım yada yarın sabaha. Karşıma çıkacak durumlardan emin olmadığım için birşey diyemiyorum. Şu and burda saat sabah 07:56. Turkiye saati ile oğlen 13:00 da uçağım Kathmandu’da doğru hareket edicek. Sharjah havaalanı demişken sizleri uyarayım. Ben 8 saat aktarma  bekliycem, ama Yeliz yanımda 18 saat bekliyecek. Yeliz ile Sabiha Gökçen havaalanında uçağa binerken tanıştım. Tanıştığım super  oldu hem burda başka  zaman geçmiyor en azında birbirimiz ile Türkçe konuşup geyik yapıyoruz. Konuya  geleyim, Yeliz 18 saat bekliyeceği için, ya ben  otel’e yerleşeyim bari dedi ve biz havaalanın oteline gittik ve oda  fiyatının 212 dolar olduğunu öğrendikten sonra birbirimize bakıp hemen çıktık ordan. Şu an karşımdaki dünyanın en rahatsız koltuklarında uyuyor yada uyumaya çalışıyor. Fotoğrafını çekip koyucağım bakın 🙂 Yani Sharjah havaalanı ben bu insanlara nasıl daha çok rahatsızlık verebilirim demiş diye geyiğini bile yaptık:) Demek istediğim eğer yolunuz buraya düşer ise hazırlıklı olun.

Ben herşeye rağmen çok eğleniyorum:) Ama 2-3 saat sonra yorgunluk basınca belki bir parağraf birşeyler eklerim buraya büyük harfler ile :))

Birçoğunuz yapıcağım olduğum geziyi biliyor , bilmiyenlere de kısaca  açıklamak  istiyorum.

Nepal e gidiyorum ve salı sabahı Jiri’den Everest base camp’a doğru 27 gün sürecek trekking macerama doğru yola cıkıcaz. 4 kişi çıkıyoruz bu yola. 3’ümüz bugün Kathmandu’ya ulaşıcaz 1 kiş yarın bize katılcak. Sam (Guney Afrika) , Tim (İngiltere) Ally (Avustralya) bide ben :))  Anlıyacağınız fikra gibiyiz:) Hatta fıkra şöyle gidiyor. Afrikalı demiş ki ben bu dağa böyle çıkarım:) İngiliz de demiş ki bende şöyle çıkarım…………………diye gidiyor hahahahahah.    Neyse geyiği keseyim de devam edeyim. Treking’den sonra ben kara yolu ile Hindistana geçiyorum ilk durağım Ganj nehri olucak. Sonrasını bende bilmiyorum zaten plan da yapmıyorum. Ama bunu hep beraber postalarımı okuyarak öğrenicez:) Elimden geldiği sürece yazmaya çalışıcam. Everest yürüyüşüne yanıma bilgisayar almamaya kara verdim. o yüzden uzun bir ara benden haber alamıyabilirsiniz ama ufacık da olsa bir sinyal göndermeye çalışıcam. Eğer 1 ay hiçbir sinyal gelmesse en son Everest’in oralardaydı dersiniz:p

Kathmandu havaalanından Couchsurfing’den birisi beni karşılayacak ve 1 gece evinde misafir  edicek. Kendisini tanımıyorum ama profilinde yuzlerce iyi referans var. Yani merak etmeyin.

Yarın ekip ile buluşuyoruz ve yuruyüş için alışveriş günü. Ertesi sabah otobüs ile Jiri’ye 9 saatlik bir yolculuk sonra da yürüyüş başlıyor zaten. Okadar heyecanlıyım ki anlatamam size. 2 haftadır karnımda kelebekler uçuşuyor. Akşamları  uyuyamıyorum, sabahları güneş doğmadan uyanıyorum.

Çok güzel geçiceğine eminim. Ha bu arada bu ekip ile nerde tanıştım? İnternet de yanlış hatırlamıyorsam trekkingpartner.com var. Ordan Sam’in mesajını gördüm ve cp yazdım. Sonra başkaları olaya  dahil oldu ve  ekibi kurduk. Yolun yarısında 2-3 kişi daha  bize katılacak. Kimse kimseyi tanımıyor:) Yarın buluşup öğlen yemeği yiycez işte.

Şimdilik bu kadar  yazayım. İlk posta olmasına  rağmen gayet de uzun oldu sevdim 🙂 Umarım sonuna kadar okursunuz. Eğer yorum bırakmak isterseniz aşağıdaki bölüme yazmaktan lütfen çekinmeyin ve paylaşmak isterseniz lütfen paylaşın.

Hepinizi çok seviyorum.

Tarık

not: şu an saat 22:30 Kathamndu

Comments (17)

” keep on !!! ” 🙂

KUZI SENLE GURU DUYORUM SENI COK SEVIYORUM BU MACERAGLI YOLUNDA SANA BOL SANS DILIYORUM TADINI CIKAR ARDA YASAM ISARETINI VER VEEE EN ÖNEMLISI BENIM HEDIYELERIMI UNUTNMA AHHAHA

inanmıyorum ya yoksa bizim yeliz ile mi tanıştın?Ankaralı, takı üstadı, şeker kız candy tadında çılgın rainbow warrior:) dünya küçük. her ikinize de sevgiler. yolunuz açık olsun.

Evet o :))) super insan …..:)

Sürersin kanka , bekliyoruz resimlerini ve yazılarını

ben de heyecanlandım bak şimdi :)süpersin canım!

Canımmm, seninle beraber biz de aynı heyacanı yaşıyoruz. Kendine iyi bak bana Goa’da lazımsın :))

Tarıkcımm, heyecanla bekliyoruzz,süper bir ilk post olmuş,sıcak,samimi ,içten.Everest beklesin seni:-)

🙂 bol şans… sakın yetiyi filan bulmaya kalkışma emi.. 8)
seni seviyoz selamlar.. Münü&Esat

Tarık süpersin…. Yanında bu maceranın icinde olmayı cok isterdim.

Seyahatin boyunca bol şanslar diliyorum.İyi eğlen:)yolun açık olsun.
Elif KIRCALI

Kardeşim,
Everest yolculuğunda bol şans ve iyi havalar diliyorum.
Bodrum’dan sevgiler

Goa’da görüşmek üzere:)

Minnos cok dikkat et kendine ! Takipteyiz.. Biz de seni cok seviyoruz

Valla ben Goa diyemiycem, Alaçatı da görüşürüz artık Tarık çım. 😉
Sana iyi yolculuklar…

Emmoğlu iyi eğlenceler 🙂 Merakta bırakma bizi

Leave a comment